[RC] Karpacz - Zbocza

Hej,
Znacie jakies zbocza w Karpaczu, na ktorych daloby sie posmigac przy
sprzyjajacym wietrze szybowczykiem o rozpietosci 1m?
Pozdrowka
Reply to
Lukasz
Dolaczam sie do pytania, chociaz wiem, ze z Karpacza to masz zupelnei blisko do Jezowa Sudeckiego ;o)
Reply to
sector
Ja widziałem w jakims czeskim czasopismie fotki z latania na Śnieżce. W tle było schronisko.
Reply to
Teos
Tam wszędzie drzewa rosną i na dole nie bardzo jest gdzie wylądować w razie czego... Chyba, że po czeskiej stronie
Reply to
Piotr Konopka
Drzewa, na Sniezce? ;o) Drzewa sa duzo nizej. O tyle nizej, ze gdybys chial ladowac w drzewach to bys nei widzial w ktora strone lici model ;o)
Reply to
sector
Użytkownik sector napisał:
a niejako pod sama sniezka jest taka fajna "polanka" na ktorej baardzo fajnie wieje :) ze rower postawiony stabilnie na stopce przewrocilo :)
Reply to
AlexY
Nie na Śnieżce tylko na dole _pod_ Śnieżką i innymi szczytami. Poza tym sama Śnieżka to jeden wielki kamienisty piarg i nie chciałbym na czymś takim lądować delikatnym szybowcem
Reply to
Piotr Konopka
Szybowce to sie do reki lapie ;oP
Reply to