[RC] Mocowanie serw w płacie

Witam. Mam zamiar przerobić sterowanie lotkami w moim trenerku na dwa serwa HS81. Piewotnie chciałem przykręcić serwa do wzmocnonego dolnego poszycia płata. Centropłat ma poszycie balsowe. Jednak w tym przypadku wystaje cała górna część serwa głupio wygląda i daje dodatkowy opór. Szukam innego patentu nie wymagającego dużych przeróbek w płacie. Przeczytałem że są obudowy do serw jednak nie znalazłem żadnych fotek. Czy taka obudowa pozwala na wpuszczenie serwa poziomo w płat tak że wystaje tylko orczyk?

pozdrawiam

Reply to
JK

Witaj

Mimo wszystko temat dobry na Forum, znalazło by się pewnie kilka niezłych patentów, ale tak na szybko linki do ramek:

tak na szybko moje ulubione sklepy, ale możesz to również wyknać samemu. Mimo wszystko polecam zadać to pytanie na forum Pozdrawiam LarsD

LarsD

Przepraszam za naiwne pytanie, a gdzie to forum? Czyżby wszyscy wynosili sie z grupy, nie chciałbym być tym co gasi świayło.

JK

Reply to
JK

forum tutaj

przepraszaj bo nie mam powodu ;-) LarsD

Reply to
LarsD

Użytkownik JK napisał:

Cześć, najlepsze są rozwiązania najprostsze :-) Weź kawałek sklejki 0,8 mm, troche większy niż serwo, wytnij w nim podłużny otwór na orczyk. Przyklej serwo (taśmą dwustronnie przylepną- taka gruba i miękką)do tej sklejki tak żeby orczyk wystawał po stronie przeciwnej (przez otwór). W skrzydle wynij w poszyciu otwór wystarczający do włożenia serwa. Przeciągnij przewód, włóż serwo w otwór w skrzydle tak żeby się całkowicie schowało, na powierzcni płata zostanie sklejka z wystającym orczykiem, przyklej sklejkę do poszycia przy pomocy przezroczystej taśmy samoprzylepnej. I to wszystko :-) Mam nadzieję że pomogłem

Reply to
Teos