Re: ALE ODLOT SAMOLOTY...LOOK

wiem sorki:) bo jak wejdzie za duzo osob w ciagu 1 godziny ale juz sie nie powino takiecos pokazdywac zbyt czeswsto wiec sie to wyswietla jak wejdze za duzo osob w ciagu godziny:) no ale coz kazdy che zobaczyc:) ehheh

Reply to
sandziol

Tam jest napisane 1,5MB na godzine! Co za beznadzieja :(

2 wieksze zdjecia i koniec ;)

Pozdrawiam

MM

Reply to
mifau

sorki wszystkich za te transfery ale przeniose stotronke na inny serwer i dam znac:)

Reply to
sandziool

Słuchaj - a jaki cel ma umieszczenie przez Ciebie tych zdjęć w internecie? Nie mają żadnych opisów - czy to Twoje modele?

Reply to
Piotr Konopka

no maja cel ,,podziwu: jak ktos sie napatrzy na takie modele to mysle ze zainteresuje sie modelami a to chyba nic zlego ze zachęcam do takiego hobby nie?

Reply to
sandziool

Nie żebym sie czepiał, ale wśród zdjęć, które umieściłeś na swojej stronie widzę sporo zdjęć ściągniętych ze stron kolegów modelarzy (np.TL-96 Wojtka Komorniczaka, F-16 Toms-a, Motylek Jarka JK, a także moja Prima...). Dobry zwyczaj (o przepisach prawa autorskiego nie mówiąc) wymaga zapytania autorów zdjęć o zgodę na ich publikację oraz umieszczenia informacji o źródle ich pochodzenia...

Reply to
Piotr Konopka

a znacie moze jakies fajnie serwery z mojescem okolo 20-30mb ???

Reply to
wicherek