Za 2 tygodnie bede mial pierwszy odlot :)

Zakupilem wlasnie moj pierwszy model spalinowy wraz z aparatura Hitec Focus

  1. Po ponad roku meczenia zalogi chata PWM udalo sie, cel osiagniety :)) Jakie macie skojarzenia z Focusem 4 ? Prosze, wymieniac tylko te pozytywne :) W sumie to teraz ez roznicy, ale chcialbym miec ta ulge ze dobrze zrobilem :) aha, za model + silnik 2,5 + smiglo, tlumik, kolpak + focus4+ 3 serwa + kabel fms - zaplacilem 1040 zl. Kupujcie u modelarzy z Lublina ! ;)) dziekuje bardzo

Ver gg 1465466

Reply to
Versace

Posiadam Fokusa4 od 2 lat i jestem b.zadowolony.Prosta obsługa ,bezawarajna praca.Obecnie zaczyna mi brakować mikserów i większej ilości kanałów ale na początek to idealna aparatura. Pozdrawiam Paweł S.

Reply to
pawels13WYTNIJTO