Re: [RC] Ważka

W przypadku ważki dokładnie tak jest. Jeżeli masz płaty skośne to liczy się to trochę inaczej , ale to nieistotne tutaj.

Tak

W przypadku depronu należy uwzględnić grubość "poszycia" i odjąć ją od wypadkowej grubości profilu, czyli 10 mm będzie ok.

I bardzo dobrze, pierwszy model to pierwszy model i jako taki powinien zostać wykonany własnoręcznie (no chyba że interesuje ciebie tylko latanie a nie budowanie modeli)

PozdrOw SKazoO

Skazoo Bemowo ErcE :

Dzięki za rozwianie wątpliwości.

Pozdrawiam Marcin U.

Reply to
mcINEK

Witajcie!

Tak, ale jak ktoś nie ma jeszcze doświadczenia, to lepiej kupić zestaw. Ja na początek wybrałbym Motylka, jest na pewno łatwiejszy w pilotażu (spytaj Autora).

Pozdrawiam, Szymon Bartuś

GG: 3117833

Reply to
Szymon

Na początku też tak myślałem, ale za wiele radochy daje składanie tych niepozornych kawałków depronu, nawet jeśli nic z tego nie będzie :)

A wybrałem Ważkę, dlatego, że.... dla mnie ładniej wygląda :)

Jak kiedyś wystaruję, to opiszę wrażenia.

Pozdrawiam Marcin U.

Reply to
mcINEK

Ten model sam lata też był pierwszym modelem latającym RC , wybacza błędy , lekki łatwy i przyjemny w pilotarzu itd , itp Miłych i długich lotów ;) Ps jak na razie 28 min w powietrzu non-stop (25,5 min na silniku ) PZDR Luis_Saifer

Reply to
Luis_Saifer