Rozrusznik do odpalania silnikow modeli latajacych

z jakiego silnika mozna zrobic skuteczny rozrusznik ?? mam dwa "koliberki"
0.8ccm, 2.5ccm, 5ccm, i dwie wspaniale WEBRY ABC - RC 15ccm
wiec rozbieznosc obrotowa i moc jest duza a nie chce wydawac kasy na orginal
bo w to miejscie wole serwa kupic.
Reply to
jazlo
U¿ytkownik "jazlo" snipped-for-privacy@kaja.l.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ccciiv$2ko$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...
Zerknij tu:
strona dawno nie odswierzana, ale coz - czasu brak.
Pozrawiam Mariusz
Reply to
invalid unparseable
ja polecam zrobic cos takiego: Kup zwykly rozrusznik jakis tam Magnum i na targu od Ruskich mozna kupic takie przekladnie zebate - do jakich strugów czy do czegos takiego. pasek zebatty dokupisz w Prema i sobie odwalisz mini przekładnie . ja mam taką w swoim roruszniku - pali bez problemu MVVS-a 35 benzyne ;) przekładnia jest chyba 1:1,75 lub 1:2,5 ... jakos tak napewno 1:2 nie jest bo do rozrządu sie nie nadaje ;( tylko rozrusznik nie moze byc z przekladnia planetrana ... taki zwykly ze stojakiem zeby mozna bylo do niego dokrecic co nieco ;) podesle kiedys fotki - next week ;)
----- Original Message ----- From: "Mariusz "Mario" Ławicki" snipped-for-privacy@polbox.com To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Tuesday, July 06, 2004 8:48 AM Subject: Re: Rozrusznik do odpalania silnikow modeli latajacych
Reply to
Marcin Juraszek