serva top line w conradzie

Witam Nie wiem czy napiszę coś nowego, być może już wszyscy o tym wiedzą, być może taka informacja pojawiła się już na grupie, jednak nie mam czasu szukać w archiwum. Przeglądałem właśnie ofertę polskiego oddziału Conrada i okazało się że już mają w oficjalnej ofercie serva top line w cenach 29,xx i 26,xx zł/szt + 9zł przesyłka z przedpłatą. I to na tyle :-).

Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek

Opis "przedmiotu" na stronie jest zabojczy!

Reply to
sector

Z glebin modelarni ...

No najprosciej jak mozna :)

Pozdrawiam i osobiscie ciesze sie z dostepnosci. Powinny byc idealne do napedu minimodelu czolgu.

P> a moge prosic link do tego sklepu

P> Użytkownik "Darek" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości P> news:dnoriv$6hf$ snipped-for-privacy@news.onet.pl... P> Witam

P> Nie wiem czy napiszę coś nowego, być może P> już wszyscy o tym wiedzą, być może taka informacja pojawiła P> się już na grupie, jednak nie mam czasu szukać w archiwum. P> Przeglądałem właśnie ofertę polskiego oddziału Conrada P> i okazało się że już mają w oficjalnej ofercie serva top line P> w cenach 29,xx i 26,xx zł/szt + 9zł przesyłka z przedpłatą. P> I to na tyle :-).

P> Pozdrawiam P> Darek

Reply to
Marciu11 - Viper

Moga tez sprzedac inne serwa z

np srednie serwo z metalowymi trybami ok 80zl

Reply to
news.aster.pl

No dobrze. A jak jest z ich jakoscia ? Poki co buduje latadla z depronu i styropianu, ale i tak nie mam ochoty tlumaczyc sie kretowi, z powodu padniecia serwa ;). Jak konkretnie jest z awaryjnoscia i plynnoscia ruchu ?

Reply to
-=Pioter/=-

nie mam pojêcia, nie posiadam takowych, ale mo¿e teraz kupiê. Odsy³am na forum alexa, by³a tam dyskusja na ten temat i generalnie wyra¿ano siê o nich pozytywnie, ¿e posiadaj± dobry stosunek jako¶æ/cena. Ponoæ maja trochê wiêksze luzy jak np. HS55 - chodzi mi o najbardziej zblizony odpowiednik - co nie ma wp³ywu przy lataniu. Ale tak tylko czyta³em i nie mia³em okazji stwierdziæ w³asnymi ³apkami. Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek

Jednak i tam nie ma dostepnych zapasowych trybikow do serw..... Gdyby takowe byly to mozna by bylo naprawde tylko te serwa kupowac.

Reply to
sector