Początki z heli

Witam
Intrygują mnie helikoptery.Chciałbym kupić kompletny zestaw na którym mógłbym
się nauczyć latać(jeszcze nigdy nie pilotowałem heli) ale jednoczesnie taki
który potem będzie sie nadawał do bardziej skomplikowanych figur. Maksymalnie
mogę przeznaczyć na zakup 1300 no max.1500zł. Moje zainteresowanie skupia się
wokól trzech modeli Walkera:
Walker 36 3D
36 3D z napędem trójfazowym
39 3D z napędem trójfazowym
ę o pomoc w doborze modelu. A może ktoś ma inną ciekawszą propozycję.
Chętnie skorzystam z wszelkich uwag.
Pozdrawiam Jacek
Reply to
jacek.mrozekWYTNIJTO
Heh, a coś się uparł na te Walkery, ;)))) W moim subiektywnym odczuciu lepsze są T.Rex'y i E-Max'y, a najlepsza hybryda stworzona z tych dwóch moedeli. Dostępność części w Polsce i na świecie także wydaje się być znacznie lepsza. Tutaj dwa podstawowe adresy:
(kolejność przypadkowa ;))) I jeszcze przed zakupami poczytaj tu:
mores3
Użytkownik snipped-for-privacy@opi.neostrada.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl... Witam Intrygują mnie helikoptery.Chciałbym kupić kompletny zestaw na którym mógłbym się nauczyć latać(jeszcze nigdy nie pilotowałem heli) ale jednoczesnie taki który potem będzie sie nadawał do bardziej skomplikowanych figur. Maksymalnie mogę przeznaczyć na zakup 1300 no max.1500zł. Moje zainteresowanie skupia się wokól trzech modeli Walkera: Walker 36 3D
36 3D z napędem trójfazowym
39 3D z napędem trójfazowym
ł bym jednak T-rex'a lub E-max'a ale może się nie znam :)
pozdrawiam Valdi
Cześć
Użytkownik snipped-for-privacy@opi.neostrada.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
[ciach]
Też tak myślałem jeszcze 3 miesiące temu, ale po poczytaniu o niezawodności (a raczej zawodności) zestawów Walkery zdecydowałem sie na wyżej wymienianego T-rexa. Zresztą poczytaj sobie forum
. Jeśli nie możesz przekroczyć 1200 zł to może na początek coś mniejszego np. jakiś HoneyBee v II ? To spokojnie zmieści sie w 800 - 1000 zł
pozdrawiam MArek
Reply to
Marek B