Silnik bezszczotkowy z CDroomu

Jaki do takiego silnika zakupić regulator
Reply to
CezaryF
U¿ytkownik "CezaryF" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
Jakikolwiek 3-fazowy, jednak znawcy polecaj± produkty firmy Model Motors do sterowania przeróbek z CD.
..chyba nie pomyli³em nazwy producenta....
Pozdrawiam Bart
Reply to
Y.
Czyli nadają się również regulatory czeskie n.p. Jeti CezaryF
Reply to
CezaryF
Witaj.
Mam Jeti 08-3P i chodzi z przeróbką CD, znawcy twierdzą, że lepiej chodzą MGM- y, zresztą pogoogluj trochę to się sporo dowiesz na ten temat . Sam teraz czekam na MGM-a. U Leszka Pieńkowskiego PJS/MGM 0810-3s PL profi line kosztuje 235 zł co wydaje mi się jest rozsądną ceną. (nie mam nic wspólnego z tym sklepem :) )
Pozdrawiam Paweł
Reply to
timochenko
Co to jest za Firma Leszka Pieńkowskiego (adres) Proszę o informację CezaryF > -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
acfurmanek
Sam teraz
W nimczech kosztuje ok 59 euro, wiec kupiles taniej ode mnie :-( Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Alex to prawda. U nas (znaczy Polska kantry :) te regle s± tañsze.
Reply to
Skazoo Bemowo ErCe
Ja wierze :-) Regla kupilem w zestawie xfree axi itp, wiec wyszlo troche taniej, ale to fakt, ze pewne rzczy (niektore regle, serwa hitca) mozna w Ojczyznie kupic taniej (mimo wyzszego VAT)
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
:o)
Reply to
Arcimek
Witam
Osobiscie kupilem TMM 1210-3s profi line (czytaj MGM) u p. Leszka Pienkowskiego - zaplacilem 299zl. Regulatorek chodzi z "podrasowanym" CD-kiem IDEALNIE i jest godny polecenia :-)
pozdrawiam Ben.
Reply to
Benon Garstka
Witam, A ja polecam mieszczący się w "stanach średnich" czyli pomiędzy tymi dwoma regulatorami, regulatorek Castle Creation "Fhoenix 10". Właśnie mocno testowany przez nasz "team" na przeróbkach z CD również się sprawdza. Jedyne co można mu mieć za złe (póki co) to zwykłe kable w izolacji PCV a nie silikonowe. Kosztuje za to od 55$ do 60$ + koszty wysyłki. Jak zamawia się większą ilość oczywiście wysyłka jest tańsza....o ile oczywiście jest. Ostatnio ciężko go kupić nawet u producenta. Z zalet oprócz ceny wymieniłbym jeszcze masę parametrów do sterowania, łącznie z tzw. Timing'iem. Póki co upierdliwe programowanie za pomocą drągów nadajnika a lada miesiąc ma się pojawić interfejs do kompa (25$) i stosowny program (friko) który programowanie ma uczynić znośniejszym.
PZDR ZD
PS. NIESTETY nie jestem udziałowcem w firmie Castle Creation. :-)
---------------------------------------------------- Thriller O N I - już w kinach! O N I - zobacz koniecznie! Polecamy!
Zbyszek Denis
Rgulator o ktorym pisalem ma w wersji Profi Line mozliwosci ustawienia timingu (oprocz cut offu itp.) To tak czysto informacyjnie. Jak ten regulatorz dziala z przerobkami bde wiedzial po wyprobowaniu mojego silniczka ze streamera (chwilowo na polce z powodu brak czasu+choroba "Mistrza" :-)
Pozdrawiam
Alex
Reply to
rcflight
Ja juz moge powiedziec ze ten MGM jest chyba najlepszym reglerem jaki mialem (mam miedzy innymi tego 12 amperowego profi line) ogolnie silnik pracuje niesamowicie miekko (nie biore tu pod uwage czasu rozruchu i hamowania tylko chodzi mi o kulture pracy, nawet przy maksymalnych obciazeniach i szybkich zmianach obrotow)
Reply to
Viper
Ja mam ten 18 amperowy profi. Wczoraj probowalem go z AXI 2808, silnik bez smigla moment obroitowy wyrwal mi z reki :-) Niezle!
Alex
Reply to
rcflight
Jak mozesz odezwij mi sie na 2125674 i powiedz cos o tym silniku bo mam zamiar go kupic...
Reply to
sx_mav