sk艂adany model z patyk贸w

Witam
Ogl膮daj膮c telewizj臋 rzuci艂 mi si臋 w oczy policyjny UAV. Sk艂adany - ca艂o艣膰 mie艣ci si臋 w niewielkiej rurze. Nazywa si臋 toto SkySeer, a wygl膮da tak:
http://lemonodor.com/images/skyseer-1-s.jpg
http://lemonodor.com/archives/001405.html
Spodoba艂a bardzo mi si臋 koncepcja tego modelu - czyli konstrukcja z pr臋t贸w i folii. Na sk艂adaniu zbytnio mi nie zale偶y. I teraz pytanie - czy kt贸ry艣 z szanownych koleg贸w budowa艂 cos w tym stylu? Albo ma plany czego艣 takiego.
A jezeli nikt nie budowa艂, nikt nie ma plan贸w to pytanie - kto艣 si臋 domy艣la jak to steruje? Nie wida膰 lotek - ani na skrzyd艂ach ani na sterach. Stery wysoko艣ci i kierunku b臋da ca艂e obracane, a lotek po prostu nie ma?
pozdrawiam Jacek K艂apacz. ter_haar.

ja to tam sie specjalnie nie znam, tymniemniej takie skrzydla szabelki, to chyba trzeba miec z 40 m/s zeby tam jakies reaynloldsy wychodzily, ciekawe jak to sie w zakrecie trzyma, jak na UAV to wyglada zbyt sportowo :) No ale to tylko moej zdanie, moze super lata i tyle :)
Widzia艂em w TV, 偶e policja w USA u偶ywa takich modeli do przeszukiwa艅 terenu. Pokazywali jak policjant wyci膮gn膮艂 go z baga偶nika w samochodzie i rozwin膮艂 ( co艣 w rodzaju rozwini臋cia parasolki ) i wypu艣ci艂 z r臋ki. W samochodzie mia艂 ma艂y odbiornik i widzia艂 na ekranie to co widzia艂a kamera w tym samolocie. Tam nie ma 偶adnych profili, to jast po prostu nasi膮gni臋ta jaka艣 folia mi臋dzy patykami. Model nie lata艂 zbyt szybko, raczej powoli. Roz艂o偶enie tego modelu to mniej jak p贸艂 minuty. Oczywi艣cie jest to model zdalnie sterowany. Na oko to mia艂 rozpi臋to艣膰 jakie艣1,5- 2 m.