skorpion

czy ktoś z kolegów ma albo latał Skorpionem z modelmaking jak to lata

Jeszcze nie latałem, ale myślę że na weekend go zmontuję i będę próbował.
--
__________________________
pozdrawiam - Piotr Konopka

Bardzo fajnie lata, nie za szybko, latalem na 7*800AR i proponowanym napędzie, bardzo widowiskowy model dzięki swojej sylwetce. Proponuje dorobienie plozy pod dziobem bo bez tego model bardzo latwo uszkodzic.
Pozdrawiam Mariusz

A gdzie przepraszam umieściłeś te 7x800 ?? Bo jak próbuję go wyważyć z pakietem 8x1050 KAN to muszę je na dziobie przylepić...
--
__________________________
pozdrawiam - Piotr Konopka

Hmm.. nie miałem problemu z wyważeniem, pakiet mieści się w tunelu, wystaje bodajże 1 cela, nie mam modelu przed sobą i nie pamiętam. Może Twoje KAN1050 są po prostu dużo lżejsze niż moje 800AR ? Przy okazji polecam dorobienie płozy pod dziobem.
Pozdrowionka Mariusz
w wiadomości

[...]
Witam, ja z powodzeniem umieściłem 8x1800 TwinCell w tunelu na początku i latało ok.
pozdrawiam Valdi

Noo - Twicellki są jednak ze dwa razy większe (gabarytowo i wagowo) od moich KAN-ów :) Ciekawe jakby to się sprawowało z takim pakietem LiPol 3x1200 :D Wtedy faktycznie trzeba by przylepić je na dziobie...
--
pozdrawiam - Piotr Konopka