SUPER WYNALAZEK !!!

Cześć,

Popatrzccie na ten wynalazek:

Super, no nie?

Reply to
sbruski

Moze to i byl silnik exportowy...jakies 15 lat temu pozdr Darek_J

Reply to
Darek_J

Witam,

Nie ma nic do śmiania :)

Sam kupiłem podobny w Czechach (ale nie 10ccm tylko 6.5ccm). Lata sobie w moim trenerku 40 - wymagał wymiany gaźnika, na oryginalnym nie regulowalny. Na karcie gwarancyjnej ma wpisany rok produkcji.. 1985 :) U mnie przeleżał w pudełeczku lat ..naście. Wykonanie nad podziw solidne - łożyska kulkowe, ładnie wykonany układ tłokowo-korbowy.

W owych czasach chyba rzeczywiście te MDSy szły na eksport - na swoim rynku mieli radugi (dla 6.5ccm Raduga i MDS to dwa różne silniki, dla

10ccm to ten sam silnik i inna nazwa).

Aha. Ostatnio nie miałem rozrusznika, kolega odpalił go z palca :)

Pozdr., Michał

Reply to
Michal