szczypce dociskowe

http://www.profitechnik.pl/narzedzia-reczne/narzedzia-mocujace-zaciski/zaciski-sprezynowe/zacisk-sprezynowy-staly-bessey-varioclippix-xc.html?dm=full
mam taka sprawe kupiłem kleszcze dociskowe jak powyzej ale siła nacisku jest bardzo rozna dla kazdego egzemplarza a miała byc wg producenta =stała Jak pomierzyc taką siłe ? moze ktos z szanownych grupowiczow podpowie.
z gory dzieki marek

ściskanie elektronicznej wagi przenośnej?

nie rozumiem wyjasnij ?

https://encrypted-tbn2.google.com/images?q=tbn:ANd9GcSOVFzw5CDrRYsjGz9gNhg4pwAoGWEaI_sLxchivqq4cNBAvt_AgA I ściskasz ,jeżeli rozstaw kleszczy na to pozwala .
Użytkownik MarekB napisał:

http://www.profitechnik.pl/narzedzia-reczne/narzedzia-mocujace-zaciski/zaciski-sprezynowe/zacisk-sprezynowy-staly-bessey-varioclippix-xc.html?dm=full
Chyba źle zinterpretowałeś pojęcie "stała", zaciskasz i masz ściśnięte ze stałą siłą, ale jak zaciśniesz coś innego (inna grubość) siła będzie inna.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

No to inaczej zinterpretujmy. Siła jest stała dla danego egzemplarza, czyli nie możesz jej regulować. Producent nie gwarantuje powtarzalności wykonania kolejnych egzemplarzy.

yabba

Użytkownik yabba napisał:

Też źle, dajmy na to ściskasz palcami (najlepiej wagę kuchenną) siła nacisku skacze w czasie jak szalona, ściskasz ją super duper szczypami za 4zł i wskazanie stoi na wartości x jak zaklęte. Wartość x jest nieznana, nie sprecyzowana przez producenta i ma marne szanse być powtórzona przy następnym ściśnięciu.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Próbuję jeszcze raz: Siła jest stała w czasie dla danego jednego procesu "ściśnięcia". :) Podejrzewam, ze siła zalezy też od kąta rozwarcia szczęk. Za 4 zl to można sobie kupić zestaw spinaczy do do suszenia prania, a nie przyrząd laboratoryjny do "dokładnego ściskania".

yabba

Użytkownik yabba napisał: [..]

BINGO! :)

Dokładnie tak, a cena jest z linku z pierwszej wiadomości w wątku. Gdyby to miało trzymać jakieś parametry to byłyby one podane w opisie.
--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
On 21.03.2012 09:05, MarekB wrote:

No to ktoś już powiedział - zaciśnij na wadze i dostaniesz wynik.
Michoo