Tower Hobbys sponsorem

Było tak . Poprosiłem stryja by kupił mi gumę do gumicugu w Tower Hobbys. Cena 45 $.Jako że stryj Tex (z Texasu) raczy wizytować tego lata Kraków była okazja zabrać za
friko dostawe. Tower staneło na wysokości zadania i na czas przysłało ...radio Futaba 4 kanały Skyline za dobrze ponad stówe więcej .Sprawdziłem dokładnie i zamówienie i co przysłali. Niestety było 4 ch a nie 14 .Jak się mogli tak pomylic . Powinni iśc na całośc . Dziady !! Z pogardą zleciłem stryjowi by odesłał tą lipe . Macie rozum ? 4 ch zamiast 14. Ameryka schodzi na psy. Nie potrafią iść na całość. Ale żelazne aku są !