Silnik Tower Hobbies .46 -kopara opada!!

Witam, kupiłem silnik .46 Pro z Tower Hobbies w ubiegłym roku ale dopiero teraz wziąłem się za jego docieranie. Tak jak na abecaka przystało ze stoperem 50 sek, 1 min, 2 min, 5 min i tak
dalej 70 % mocy , potem 30 % czasu na full.
A oto wrażenia:
- ten silnik to rewelacja - pali od dosłownie pierwszego obrotu śmigła - MOC, MOC i jeszcze raz MOC, piszą w spec. że powinien mieć 1,75 KM i to się naprawdę czuje, poprostu wyrywa kadłub z ręki - świetna regulacja -przeniesienie igły do tyłu(jak w Osach) - podzespoły są wykonane b. pecyzyjnie - montaż też, jakość jak w OS Max Fx
Minus to : -duża paliwożerność -może to kwestia docierania, nowości oraz tej mocy Pytanie to trwałość, chociaż przeglądając fora modelarskie znajduję przewagę opini pozytywnych.
Silnik można obejrzeć tu:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXJA86&P=0
olbrzymim plusem jest też cena tego silnika.
Pozdrawiam, PIOTR
Witam, A byłeś już w powietrzu? Egzemplarz. który znam nie dawał się poprawnie wyregulować w locie. Wynikało to prawdopodobnie z dużego otworu gaźnika - po prostu słabo ssie paliwo. Może pompa rozwiązałaby problem? Zwróć uwagę także na tylną część tłumika - znajomy zgubił ją w locie. Moc owszem, ale na małym śmigle - dużymi praktycznie nie kręci, więc modele Fun-Fly raczej odpadają. No ale to może były tylko wady naszego egzemplarz i Twoim wszystko będzie OK czego Ci oczywiście życzę.
Pozdrawiam Bobo
W ogóle nie zgadzam sie z opinia że do fun fly a sie nie nadaja...miałem przyjemność latać na takim silniku jeden sezon faktycznie samo wykonanie jest rewelacyjne moc równiez,jedyny problem z jakim się spotkalem to z czasem przepuszczające uszczelnienie przy iglicy (dwie czerwone podkladki uszczelniające) w obroty wchodzi bez zająknięcia z odpalaniem tez nie ma zadnego problemu z czystym sumieniem moge go polecic i z cała odpowiedzialnością moge go porównać do os max FX niczym mu nie odbiega tyle ze tańszy bo cena osów fx jest nie uzasadniona.. silnik dopiero padł jak przywaliłem w beton (płytę lotniska) i skrzywił sie wał :-((( pozdr Darek

jest

ze

Tak, ale czy próbowałeś robić zawis na tym silniku, czy robiłeś figury, w których wiele innych silników mogło by zgasnąć, szybkie zwroty, zmiana gazu z minimalnego na maksymalny w pozycji pionowej itp? Nie sztuka twierdzić że silnik się nadaje do modelu fun fly jeżeli miało się go w takim modelu a kręciło się nim beczki korki i pętle. Bardzo byłbym wdzięczny za dokładniejsze informacje. Co do oesów FX nie przyznam Ci racji, uważam, że ich cena jest uzasadniona. Te silniki(2 suwowe) są jednym słowem rewelacyjne. Pozdrawiam Łukasz Grabowski http://lotniczerc.prv.pl

gazu z

Witam, silnik chodzi na śmigle 11x6, płynnie przechodzi od gwizdu do pyrkania. W każdej pozycji. Oblatuje model na tym motorze dzisiaj to podzielę sie wrażeniami.
PZDR Piotr

Na ziemi...

Skoro dzisiaj oblatujesz model to pewnie nie sprawdziłeś go w locie. Potrzymanie modelu w pionie to nie to samo co lot akrobacyjny. Ale oby Twój silnik się sprawował jak trzeba. Pozdrawiam Łukasz Grabowski http://lotniczerc.prv.pl

Oczywiście że próbowałem robić zawis a nawet nie próbowałem tylko robiłem... faktycznie taka mała dziura jest jeżeli ustawi się silnik w pionie czyli bardziej odkrecona iglica to w poziomie po dodaniu gazu było trzeba zaczekac sekunde do maksymalnych obrotów było to 1/5 tego co w mvvsach bo tam jest duzo wieksza dziura.Ale generalnie byłem zadowolony aż...do kraksy :-) pozdr Darek

Dzięki za info. Pozdrawiam Łukasz Grabowski http://lotniczerc.prv.pl