Uwaga oszust!!!.

tym adresem dzialaja oszusci i naciagacze Zamowilem u nich plany na cd i dostalem czysta plyte za 35 zeta. Dzwonilem ale numer tel byl niedostepny Pisalem meile bez odpowiedzi Ni warto zawracac sobie glowy tymi oszustami szkoda czsu i pieniedzy

Reply to
mariuszg70

Wogóle ciekawie wyglądająca strona ;-) Ani adresu ani informacji o firmie. Ani żadnych innych danych. No cóż - dziwię się, że ktokolwiek daje się na takich nabrać... Już sam profesionalzm oferty mówi sam za siebie. Po za tym gdzie pozostał zdrowy rozsądek. Czy oni mogą na to wszystko co chcą sprzedać mieć prawa autorskie? Czy tacy odprowadzają fiskusowi należny podatek?

A może jako poszkodowany, zgłosił byś tam gdzie trzeba. Chłopczyki mogą ze swojej "działalności" zostać szybciej rozliczeni jak im się wydaje...

Pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotrp_de

GZie trzeba to zglosic Pozdrawiam Mariusz

Reply to
mariuszg70

Witam

Witam Piotr GZie trzeba to zglosic Pozdrawiam Mariusz

Wiesz.....kiedys mowiono i pisano o tej instytucji jako MO a teraz MOze byc policja....

Pozdrawiam RD

Reply to
Bishop

No i zapytał bym w urzędzie finansowym, czy znana jest taka firma...

Pozdrawiam Piotr

Reply to
Piotrp_de

snipped-for-privacy@tlen.pl pisze:

Tych co to sprzedają należy tak samo piętnować jak tych co są tak naiwni żeby to kupić - przecież nie trzeba być specjalnym geniuszem żeby zorientować się co na takiej płycie się znajduje (jestem 100% pewny ze pusta płyta to całkowity przypadek - błąd podczas nagrywania i lub pomyłka przy pakowaniu) ale nie o to tu chodzi.

Głównym problemem jest fakt ze kupujący podnosi hałas o to ze został oszukany - bo miały być super plany - a jest pusta płyta za 35zł.

Przecież po próbkach planów zamieszczonych na stronie widać że to niby wspaniałe archiwum to zbieranina wszystkiego co można znaleźć w necie. Cokolwiek temu "sprzedawcy" wpadło w ręce umieścił w swoim "archiwum".

Specjalnie nawet nie wspominam o prawach autorskich - bo to dodatkowy problem. Ale tak długo jak będzie zapotrzebowanie na taki chłam - tak długo tacy "archiwiści" będą oferować swoje usługi.

Podejrzewam, że nawet gdyby coś na tej płycie było nagrane - to miało by taką samą wartość jak czysta płyta

Reply to
Chrisj

Witam Moim problemem nie jes 35zl i to co na tej plycie mialo sie znajdowac. ale sam fakt oszustwa .a to co napisalem trzeba traaktowac jako przestroge Ja osobiscie mam gdzies taka kase ,problem zaczyna sie wtdy gdy jakis mlody modelarz da sie naciac, a pieniadze zbieral z kieszonkowego nie wiadomo ile . Pozatym trzebaa tepic takich oszustow karzdym mozliwym sposobem. Pozdrawiam Mariusz

Reply to
mariuszg70

Pozatym trzebaa tepic takich oszustow karzdym mozliwym sposobem.

Z tego powodu proponuje zaczac od siebie i nie kupowac czegos o czym z gory wiadomo, ze nie jest wlasnoscia autora, a piracka kopia roznych planow sciagnietych z Internetu.

Pozdrawiam

Darek

Reply to
DJ

Aniby skad mam wiedziec o WSZECHWIEDZACY , ze to jest piracka kopia. Awzajemne zaufanie gzie? Cale Allegro dziala w ten sposob i jeszcze mnie nikt nie oszukal.

Reply to
mariuszg70

TomaszB pisze: TomaszB pisze:

Normalnie Sherlock Holmes albo kapitan Sowa - a ja bym zaglądnął dokładnie na stronę (wersja angielska) gdzie są dane adresowe "sprzedawcy"

Reply to
Chrisj

No sa i co z tego wynika (nie jet tam napisane nic o pawach autorskich itd) Herkulesie Poire albo Inspektorze Gadzet

Reply to
mariuszg70

snipped-for-privacy@tlen.pl pisze:

Chcesz kolesia tępić, to zrób tak:

  1. Zamów kolejną płytkę (ale już na inny adres). Na stronce jest napisane, że płatne przy odbiorze przesyłki.
  2. Jak przyjdzie paczka, to poproś listonosza, żeby pokazał Ci przekaz albo kwita, który jest dołączony do paczki, gdzie są dane osobie do której trafią pieniądze. (będziesz wiedział gdzie i kogo szukać)
  3. Nie przyjmij paczki. Koleś zapłaci dwa razy za przesyłkę (do Ciebie i z powrotem)
  4. Poproś jeszcze 10 znajomych, żeby zrobili to samo. Zamiast 35 zł na plus będzie miał 200 na minus. Może mu przejdzie ochota na oszustwa. Pozdrawiam TomaszB
Reply to
TomaszB

Każda kopia jest piracka. Plany oraz płyty z planami zwykle wydają wydawnictwa które mają do nich prawa autorskie. Wydawnictwo "planynacd" z adresem na free serwerze nie istnieje. Na rozum to osoba fizyczna nie jest w stanie wygenerować takiej liczby opracowań (300?) ...no ale mogę się mylić PZDR Adam

Reply to
ALyan

to co tam jest to na 100% lewizna aby to bylo legalne musial by wyslac orginaly drukowane ( a nie tylko plytka ) lub chwalic sie na stronie zezwoleniem od wydawcy malego modelarza ( to by podnosilo jego wiarygodnosc ) i taki certyfikat do cza do ka dej p ytki kolejny cyrk to spis zgadza sie z numeracja MM podany rok oraz model ( znajomy skleja i mu pozosta o troch numerów ) przyk adowe plany do ci gni cia nie wyst puj na spisie...

a jak juz ktos chce piracic / nie stac go /tu wstaw dowolny opis pasujacy do Ciebie drogi sciagaczu / google -> ma y modelarz rapidshare; ogolnie podany jest katalog w pdfie :)

z rocznikami szuka na stronkach pisanych j zykiem Allaha .......

celowo nie podaje do katalogu rapidashare bo a) w tpliwa zgodno z regulaminem grupy b) w tpliwa zgodno z prawem ( mo liwe ze jest to abandonware lub cokolwiek) c) jak kto sciaga nie kupuje to umie szuka na pewno lepiej ni ja ( bylem ciekaw czy takie co jest dost pne w sieci szuka em 2 tygodnie )

a jak udupi go cia prosto nie policja tylko donosik do redakcji MM wraz z kopia strony oni ju sie zajm to oni trac najwi cej a nast pnie donosik do dostawcy us ugi e ta strona nie jest normalna tylko komercyjna a oni po szybkim zerkni ciu szybciutko wy cz .....

---------------------------------------------------------- moja specjalizacja: deproduperele beznap dowe i szybowce nielotne :)

Reply to
andrzejr77