Zamawianie - RC Przegląd Modelarski

Hej

czy ktoś z Was zamawiał już pismo bezpośrednio z wydawnictwa (z ich sklepu)? Zamówiłem 2 tygodnie temu, pojawiło się potwierdzenie przyjecia zamówienia i informacja o tym, że "ktoś" się skontaktuje aby potwierdzić i .... dupa. Cisza do dnia dzisiejszego. Ani kontaktu ani pisma. Poza tym tam nawet nie ma informacji jakiego rodzaju przesyłka będzie: za pobraniem, przelew, kurier?

--------- pozdrówka

mRqS

mRqS

Witaj. Zamawiałem pierwszy numer, rzeczywiście nie było żadnego kontaktu (choć miał być). Przegląd przyniósł listonosz za pobraniem, równo 12 zł, ale nie pamiętam już po jakim czasie. Pozdrawiam, Piotr_O.

Reply to
olowskipWYTNIJTO

mRqS pisze:

Zamawiałem prenumeratę, jakoś dzień czy dwa później miałem maila z pytaniem od którego numeru. Płatność przelewem w ciągu siedmiu dni od otrzymania przesyłki (faktura z danymi do przelewu była w kopercie z pismem).

Zadzwoń do nich albo mailem napisz, pewnie im się ten sklepik zaciął.

Mumin

Reply to
Michał Mierzwa

ja zamowilem 3 pierwsze numer na helikoptery.com przyszlo bardzo szybko po 3 dniach od wplaty tylko ze przesylka 10zl!!

Reply to
rom3k

a widzisz.. a tutaj ani kontaktu ani potwierdzenia typu: proszę wpłacić blablabla.. nic... kompletnie...

Reply to
mRqS

Brawo, pełen profesjonalizm. Kaska nam z portfela leci a po drugiej stronie ludzie z innej planety zarówno w obsłudze prenumeraty jak i .... hehe . korekcie bo takiego bug-a jak na okładce RC Przegląd ..... to już dawno nigdzie nie widziałem :-)

Grzesiek

Użytkownik "mRqS" <mrqs@USUNTO_buntownik.pl> napisał w wiadomości news:djgv8i$2cf$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Reply to
Stosiek