ciepła

Witam. Mam nadzieję że mi pomożecie :) Mam do zrobienia projekt inwestycyjny pompy ciepła z pionowym wymiennikiem Chciałam dowiedzieć się czasowo ile etap trwa, oraz co pominęłam i źle napisałam.

  1. Złożenie dokumentu (gdzie?) o wykonania prac geologicznych.
  2. Wykonanie prac geologicznych
  3. Złożenie wniosku o zgodę na wykonanie odwiertów
  4. Wykonanie odwiertów
  5. Złożenie wniosku do dostawczy energii elektrycznej o wykonanie odpowiedniego przyłącza
  6. Wykonanie przyłącza
  7. Początek montażu pompy ciepła
  8. Sprawdzenie poprawności działania układu
Reply to
vera

a ta pompa do czego? bo o budynku nic nie piszesz... i lepiej wrzuc to na pl.misc.budowanie tam sa specjalisci od takich pomyslow

Reply to
HANA

W dniu 2011-01-09 16:14, HANA pisze:

dzięki :) budynek dwupiętrowy, 240m2