Historia - Falkirk

Hę, piszą że tą podnośnię zbudowali w 2002. Bliżej Polski jest coś takiego:
działa od 34, obok Niemcy budują nową podnośnię:
Grzegorz Krukowski
U¿ytkownik "Grzegorz Krukowski" snipped-for-privacy@op.pl napisa³
A to moze mi sie cos pop* - wydawalo mi sie widzialem to gdzies na Discovery i siega to epoki krolowej Wiktorii.
Ale to nie to, nie takie piekne :-)
J.F.
Z żelaza Panie zrobili. Mieli wprawę bo pierwsze statki żelazne budowali 230 lat temu. Tak samo 130 lat temu wieżę Eiffela zrobili, żelazo i nity. Pewno nie uwierzysz ale w Anglii w osiemnastym wieku wydawane były gazety i poradniki dla rolników.
Reply to
kogutek
No dobra, pomylilem sie, ale to byla era rozwoju przemyslu i imponujace konstrukcje nie dziwily ..
J.F.
Żeby cię pocieszyć: masz broszurkę:
i w treści jest pokazany jeden z wczesnych projektów pracujący na tej samej zasadzie jak ten z Wielkiej Brytfanki.
Reply to
Grzegorz Krukowski