Jak obliczyć siłę wiatraka ...

Witam szanownych grupowiczów. Życie zmusza mnie do nieustannej nauki i w tym właśnie momencie powiadziało mi, oblicz jak dużo siły możesz wykrzesać z maszyny napędzanej wiatrem. Bardzo proszę o podpowiedź gdzie na tacy leży podany ten temat ? :D No albo :-( proszę o podpowiedź jaką książkę muszę przeczytać ? Tylko żeby dużo stron nie miała :-) Byłem dzisiaj w księgarni technicznej no i wyszło mi, że muszę sobie kupić dwie pozycje po 120zł i ponownie przerobić fizykę z technikum :-( , zrozumieć a następnie wyprowadzić wzory od podstaw. A ja nie mam tyle czasu ... Może ktoś zna jakieś publikacje na temat obliczania siły wiatru w zależności od kształtu skrzydła.

Reply to
Sławek SWP

bassteq

W: ceu919$fo0$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl, Od: bassteq snipped-for-privacy@op.pl Było: