Klasa wytrzymałości śrub mocujących słupy reklamowe

Sąsiedzi mają psy, dosyć ostre. Ja też się dorobię. Niech spróbują mi odebrać...

obliczeń.

Mam ich obliczenia w bardzo głębokim poważaniu. Zazwyczaj robię jakieś przybliżone rachunki i przewymiarowuję konstrukcję kilkaktornie.

Reply to
pluton

pluton snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał(a):

:D

Albo nie doszacujesz... Przewymiarować to można coś co już działa, ale nikt nie wie dlaczego, albo coś co nie działa i dodaje się tyle materiału, żeby działało.

Nawiązując zaś do tematu: nikt tego nie musi odbierać, chyba że będą fundamenty.

Pzdr. Łukasz

Reply to
lukaszPK