Malutki kompresorek do 8 bar

W dniu 2017-06-12 o 14:23, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

To ma służyć podobno (dodatkowo) do pompowania opon. Czy sprężarka smarowana olejem nadaje się do tego celu?

WM

Reply to
WM

W dniu 2017-06-12 o 13:37, Adam Wysocki pisze:

Może z ciśnieniomierza? Tylko te 8 barów, to nawet w samochodowych to propaganda.

Reply to
t-1

W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 18:23:57 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

Tak, najlepszy jest taki wielkości 50 groszy.

Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 18:23:57 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

Tak malych nie daja.

Ale nawet na 50gr z zakresem do 3 bar pewnie bym dobrze odczytal cisnienie w oponie, z dokladnoscia do 0.2bar, a na tym z zakresem 15 bar, to mam watpliwosci czy jak wskazowka jest miedzy 2 a 3, to czy to tak jest w rzeczywistosci :-)

Trolujesz czy zwyczajnie glupi jestes?

Reply to
4kogutek44

Jesteś oszołomem, czy zwyczajnym baranem?

WM

Reply to
WM

Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie. Proponuje najpierw ustalic to o co pytalem, czyli czy tylko trolujesz czy moze glupi jestes. A potem mozemy zajac sie tym o co Ci chodzi.

Reply to
4kogutek44

W dniu 2017-06-13 o 13:36, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Czemu więc na moje grzeczne pytanie odpowiedziałeś chamskim pytaniem? Jesteś zatem zwykłym chamem z mentalnością Kalego. Na chamstwo odpowiada się chamstwem, bo innego języka cham nie rozumie i tyle w temacie.

WM

Reply to
WM

Hmm, ja pompuję, tylko jest potrzebny odolejacz, który co jakiś czas trzeba opróżniać.

Reply to
Adam Wysocki

A ile nabija ciśnieniomierz?

Zależy jak dużą objętość pompujesz :) 2-litrową butlę nabiłem takim kompresorem, ale tak się męczył, że nie miałem sumienia męczyć go bardziej. Po zaślepieniu wylotu ciśnienie szybko rośnie do sporego, nawet z 15 barów. Chyba przy 18 silnik już nie miał siły a nieszczelności powodowały szybsze uciekanie, niż tłoczenie.

Reply to
Adam Wysocki

Uszczknij troche cisnienia z cylindra.

Reply to
4kogutek44

Nie bardzo rozumiem ideę... jak to sobie wyobrażasz? Ma na przemian tłoczyć do i zasysać ze zbiornika z membraną, a po drugiej stronie membrany zawory jednokierunkowe?

Reply to
Adam Wysocki

W dniu 2017-06-12 o 21:13, Adam Wysocki pisze:

A nie wystarczy sam zbiornik ciśnieniowy, okresowo doładowywany, choćby z kompresora na stacji ?

VW Garbus kiedyś nie miał pompki do spryskiwaczy, tylko ciśnienie brano z koła zapasowego.

Reply to
PeJot

Raczej nie, bo to ma być małe, a taki zbiornik musiałby mieć ogromne ciśnienie, żeby to na trochę wystarczyło. No i chcę mieć autonomię. Założyć i zapomnieć :)

Reply to
Adam Wysocki