Odkurzacz bezworkowy

Jest ich cała gama typów.
Jest jednak jeden ze wielokrotnionymi dyszami odwirowującymi.
Kosztuje on sporo bo nawet ponad 1000zł .
Czy ktoś ma taki i może opowiedzieć jak dobrze on odkurza?
MW
Reply to
WM
U¿ytkownik "WM " snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hre7af$35n$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...
ja mam z Tesco za 150 pln odkurza swietnie... i nie odkurzyl portwela ;)
Reply to
HANA
bez worka śmieci, kurzu z dywanu nie wciągnie? Wciągnie lepiej niż jak na założony worek. W odkurzaczu równie ważne jak wciąga jest to żeby jak najmniej z tego co niego wpadnie wyleciało z tyłu. Ważne jest też czy potrafi po swoim kablu przejechać, czy potrafi kabel bezproblemowo zwinąć. A najważniejsze jest czy rura sama nie wypada z węża. Mamy niby dobry odkurzacz. Tani nie był. Porządna firma. Reklamowali jako cichy i taki kiedyś był. Ciągnie jak głupi. Worki w przystępnej cenie. Normalnie cudo nie odkurzacz. I jest do dupy. Bo ma za krótki kabel. Nie potrafi po swoim kablu przejechać. Marnie działa zwijacz. I wypada rura. Żeby było śmieszniej na palce. Na dodatek rura jest zrobiona z rury kanalizacyjnej 3/4'. Buty z kapkami trzeba zakładać żeby odkurzyć.
Reply to
kogutek
kogutek snipped-for-privacy@op.pl napisał(a):
Każdy odkurzacz co dobrze ciągnie to musi dobrze odkurzać. Myślisz że workowy
Dziękuję wszystkim za informacje o bezworkowcach.
Już wiem dlaczego zwielokrotniono dysze:
''Odkryli, że cyklon o mniejszej średnicy wytwarza większą siłę odśrodkową. W rezultacie poprzez podział powietrza w 8 mniejszych cyklonach uzyskali o 45% większą siłę ssania ''
WM
Reply to
WM
Dnia Sun, 02 May 2010 23:34:46 +0000, WM napisał(a):
No klasyczny marketingowy beklot. Co ma skutecznosc separacji do sily ssania? Marketoidzi to jednak kretyni. A Ameryki swoja droga tez nie odkryli. Multicyklony sa znane od dawna.
Reply to
Jaroslaw Berezowski
Dnia Mon, 3 May 2010 13:17:43 +0200, Jaroslaw Berezowski napisał(a):
45% na pudełku jest? Jest. No to oni dostali na pewno swoją premię, a Ty się czepiasz ;-)
Ja zaś niedawno po prostu kupiłem Zelmera z workiem 4.5l zamiast się bawić w czyszczenie cyklonów. Worek do dzisiaj się nie zapełnił.
Reply to
Borys Pogoreło