[OT] Autocad - jak skonfigurować myszę?

Wybaczcie OT, ale grupa taka, że użytkowników autocada może
trochę tu znajdę. Odtwarzam żonie komputer po dość poważnym
padzie, który skończył sie reinstalacją systemu, żona jest
architektem, nie informatykiem i po prostu nie wie, jak pewne
rzeczy miała skonfigurowane, a chciałaby, żeby były tak jak były.
Problem jest z myszą. Pierwotnie miała pod jej trzecim
przyciskiem coś, co określa mianem "asysty", obecnie jest tam
łapka do suwania całym rysunkiem po ekranie. Gdzie to zmienić?
Mysza to jakiś typowy oemowy Logitech z kółkiem, pod którym jest
trzeci przycisk, sterownik do niego windowsiany, żadnych opcji
konfiguracji tego trzeciego przycisku też w nim nie ma.
Opcje acada przekopałem, ale znalazłem tylko konfigurację prawego
przycisku myszy.
Jarek P.
NIe wiem, ale odnośnie myszy jeden tip: lepsze jest używanie opcji zoom za pomoca kółka myszy . opcja ZOOMFACTOR wpisana w wierszu polecenia pozwala zmienić współczynnik powiększenia . Jak dojdzie Twa żona do wprawy to dużo szybciej będzie poruszać się po rysunku...
Reply to
wharton
Już wiem, pomogli na pl.comp.cad (opcja MBUTTONPAN na 0)
Wiesz... moja żona wprawę to już ma, taką lekko licząc 10letnią. Ma też swoje przyzwyczajenia i po prostu woli się ich trzymać. Niemniej dzięki :-)
Jarek P.