Pompa na 12V (230 tez może być)

Witam serdecznie
Poszukuję pompy o niewielkiej wydajności i mocy (wyd. ok 200-800 l/h).
Najlepiej gdybym znalazł taką na 12V (przez rezystory chcę regulować jej
wydajnością, potencjometry odpadają).
Kupiłem pompkę do akwarium na 230V, wydajność mi odpowiada, ale cóż z tego
skoro ona musi być zanurzona w wodzie, gdyby tylko wymagała wcześniejszego
"zalania" byłoby jeszcze OK, ale ona cała musi być w wodzie.
Gdzie mam szukać takiego urządzenia? Jakaś firma to wykonuje?
Za pomoc serdecznie dziękuję.
Pozdrawiam
WindMan
Reply to
WindMan
Poszukaj pompek firm ShurFlo lub FloJet. Do kupienia m. in. w sklepach żeglarskich.
~BitPump
Reply to
~BitPump
Proponowalbym poszukac pompek w sklepach komputerowych, jako pompek do ukladow chlodzenia wodnego. Wydajnosc taka jak potrzebujesz mniej wiecej, praca w zanurzeniu lub bez, ceny czesto przystepne, od nawet 50 PLN. <tekst niesponsorowany>
mi sie podoba nawet, a sa tansze </tekst niesponsorowany>
Reply to
brutoos