Pompa na 12V (230 tez może być)

Witam serdecznie

Poszukuję pompy o niewielkiej wydajności i mocy (wyd. ok 200-800 l/h). Najlepiej gdybym znalazł taką na 12V (przez rezystory chcę regulować jej wydajnością, potencjometry odpadają).

Kupiłem pompkę do akwarium na 230V, wydajność mi odpowiada, ale cóż z tego skoro ona musi być zanurzona w wodzie, gdyby tylko wymagała wcześniejszego "zalania" byłoby jeszcze OK, ale ona cała musi być w wodzie.

Gdzie mam szukać takiego urządzenia? Jakaś firma to wykonuje?

Za pomoc serdecznie dziękuję. Pozdrawiam WindMan

Reply to
WindMan

Poszukaj pompek firm ShurFlo lub FloJet. Do kupienia m. in. w sklepach żeglarskich.

~BitPump

Reply to
~BitPump

Proponowalbym poszukac pompek w sklepach komputerowych, jako pompek do ukladow chlodzenia wodnego. Wydajnosc taka jak potrzebujesz mniej wiecej, praca w zanurzeniu lub bez, ceny czesto przystepne, od nawet 50 PLN. <tekst niesponsorowany>

mi sie podoba nawet, a sa tansze </tekst niesponsorowany>

Reply to
brutoos