potrzebny kawałek rury

Witam

Nietypowo troche :-) bo to prawie jak ogłoszenie. Ale prosze nie rugać. Potrzeuję kawałka rury PE o średnicy zewnątrzne 180, gubość ścianki mało ważna ( w katalogu znalazłem że są w zakresie

11-16 mm i każdy mi pasuje) . Problem z tym że porzebuje kawałka długości 300 mm, a odcinki handlowe są po 12m. Stąd prośba , jeżeli ktoś pracuje na jakiejś budowie/remocie i miałby dostęp do takiego ścinka to chętnie go kupie za jakąś przyzwoitą ceną. Oczywiście opłace też przesyłkę jeżeli będzie to gdzieś dalej.