potrzebny kawałek rury

Witam
Nietypowo troche :-) bo to prawie jak ogłoszenie. Ale prosze
nie rugać.
Potrzeuję kawałka rury PE o średnicy zewnątrzne 180, gubość
ścianki mało ważna ( w katalogu znalazłem że są w zakresie
11-16 mm i każdy mi pasuje) . Problem z tym że porzebuje kawałka
długości 300 mm, a odcinki handlowe są po 12m.
Stąd prośba , jeżeli ktoś pracuje na jakiejś budowie/remocie
i miałby dostęp do takiego ścinka to chętnie go kupie
za jakąś przyzwoitą ceną.
Oczywiście opłace też przesyłkę jeżeli będzie to gdzieś dalej.