Re: B?bennap?dzaj?cy - bary?kowato?c ?

Użytkownik "kogutek" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomościnews: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

> [...]

Bo w "powszechnie" dostępnych 'poradnikach' tego nie znajdziesz. W sieci też nie ma. Pozostają, pytanie do producentów i sięgniecie do ich norm zakładowych ZN; albo podręcznik, gdzie będzie wyłożona i teoria. Bęben nie jest beczkowaty. Są to dwa stożki o małym, nawet b.małym kącie wierzchołkowym i część walcowa w środku długości bębna. Walec ma długość bliską , jeżeli nie równą, szerokości taśmy. Kątów i proporcji długości nie pomnę. Lata temu zajmowałem sie takimi sprawami ale dziś pamięć odeszła a notatki głęboko w piwnicznym archiwum. Pozdrowienia. W.Kr.

Reply to
W.Kr.