Re: Glupie pytanie o klejenie drewna

:-) Nie mieszkam w Polsce, jakoś nie wpadłem że to może coś znaczyć. Konrad

Dokladnie - to jest haslo reklamowe Atlasa.

A ze nie mieszkasz w Polsce, to pewnie nie wiesz jaka burza podniosla sie po reklamie Atlasa z krzyzakami. W twoim linku masz ranking producentow klejow i drugim na tej liscie jest... :-)

Za

"Anegdotyczny charakter miał spór producentów klejów do glazury: firmy Atlas (kapitał pochodzenia krajowego) oraz Henkel (kapitał niemiecki). W oprotestowanym spocie telewizyjnym Atlas reklamuje swoje produkty odwołując się do znanego z „Krzyżaków” motywu bitwy pod Grunwaldem. W scenie przybycia posłów krzyżackich do króla Jagiełły przed bitwą, posłańcy w zamian za dwa miecze proszą o „trochę kleju do glazura”, bo „ten nasz krzyżacki” jest zupełnie do niczego. Według firmy Henkel, naruszono zasady uczciwej reklamy, gdyż określenie „krzyżacki” jest w Polsce jednoznacznie identyfikowane z „niemiecki”. Kolejny zarzut dotyczył symbolu kota, który ujrzeć można na zbroi jednego z krzyżackich posłów. Kot — co prawda znacznie bardziej dosłowny — był przez długi czas głównym elementem reklamy firmy Henkel."

ogolnie - na klejach do glazury sie nie znam, ale o reklamach Atlasa moge powiedziec, ze sa niezle, a i haslo "klej OK" calkiem mocno kojarzy sie nam z ich produktami...

A najwazniejsze w tym wszystkim jest to, ze Ty tez posiadasz poczucie humoru i nie obrazasz sie za czepianie sie kawalka zdania zupelnie wyrwanego z kontekstu :-)

Pozdro

Maseł

Reply to
Maseł