Re: Jak się realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-pneuma

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" snipped-for-privacy@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości
news:hkrq1f$maq$ snipped-for-privacy@news.interia.pl...
A nie wiem, poszukaj.
Już usiłowałem, ale producent podaje tyle danych ile daje dane żeby:
- z 1 strony marketingowo uświadomić klienta za co płaci
- ale z 2 strony za bardzo nie zdradzić konkurencji co robi.
Stosunkowo dużo można wyczytać o topowych modelach tzn. A8/S/7 ale np. A4 to już za bardzo nie wiadomo..
I ciekawi mnie np. w MB E 350 jaka jest różnica między adaptacyjnym "standardowym" a Air (cena opcji tylko 8kzł).
Prawdopodobieństwo że któryś salon ma 2 dema: E 350 i identyczny E350 Air jest dość nikłe.. Także cieżko to porównać. Jechałem
kiedyś S-em i było super-jak szybowiec i na a-stradzie i po miejskich dziurach.
Air
Reply to
A r t i e
Konkurencja to doskonale wie. Moze kupic jedna sztuke i rozebrac, moze przeczytac patenty, moze sie zwrocic do dostawcy nietypowych elementow.
J.F.