Wabco Wroc?aw

Witam!
Czy ktoś mógłby podzielić się ze mną wrażeniami na temat pracy w
firmie
Wabco we Wrocławiu w dziale R&D albo pokrewnym? Interesuje mnie
atmosfera, relacje ze zwierzchnikami, warunki płacowe, oprogramowanie
itp.
Reply to
wini77
snipped-for-privacy@poczta.fm napisał(a):
Możesz przytoczyc konkretne ogłoszenie o pracę którego dotyczy Twoje pytanie?
Poza tym słowo WABCO na pl.regionalne.wroclaw:
Miłego dzionka, Maciek
Reply to
Maciej Iwanczewski
snipped-for-privacy@poczta.fm napisał(a):
To jest do działu rozwoju produktu. Największy dział inżynierski w Wabco. Mają dużo szkoleń, myślę, że również fajną pracę. Dział cały czas się rozwija - tak jak cała firma.
Ogólnie u nas w firmie panuje dobra atmosfera, relacje ze zwierzchnikami w zdecydowanej większości są bardzo dobre, czasami tylko dobre.
Warunki płacowe - o tym na rozmowie kwalifikacyjnej. Oprogramowanie - poszukaj a znajdziesz (podpowiedź: Grasz o Staż).
Jako pracownik nie mogę za duzo paplać na zewnątrz firmy :) Mogę podesłać wątek koleżance z komunikacji ze światem zewnętrznym to może coś dopisze :)
Pozdrawiam, Maciek
Reply to
Maciej Iwanczewski
Maciej Iwanczewski napisał(a):
Witam ponownie, Ok, jeśli możesz to podeślij wątek koleżance chętnie się dowiem coś więcej na temat tej oferty pozdrawiam i życzę wesołych świąt
Reply to
wini77