kolizja kanałów

Witam ! Na stronie
przeczytałem artykuł "Kolizja kanałów w paśmie 35 MHz" , nie
jestem modelarzem , choć z pewnych względów interesuje mnie ta tematyka , w
związku z tym chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób sprawdza się czy kanał
jest wolny ? Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć ?
Reply to
flyer
flyer pisze:
W praktyce - proceduralnie. Przeczytaj np. regulamin na stronie

Oczywiście można jeszcze stosować skanery częstotliwości.
Reply to
Krzysiek "kojot: Choroszko
Dziękuję !!!
d1410ae przeczytałem artykuł "Kolizja kanałów w paśmie 35 MHz" , nie