Latest threads in Engineering Science (Polish)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

jak działa kserokopiarka?
Witam, Nie mogę nigdzie tego znaleźć, "ogólnie" wiem o co chodzi ale najchętniej zobaczyłbym to na rysunku... Pozdobnie w przypadku drukarki laserowej. Pozdrawiam
2
2

kto zna się na teorii robotów?
Witam Mam typowy problem inżynierski. Muszę opisać wzorami zachowanie się manipulatora o trzech stopniach swobody. O ile opis jego elementów w przestrzeni 3D nie był strasznym problemem, o tyle...
5
5

klasa energetyczna sprzętu AGD?
Witam, Mam pytanie odnośnie klasy energetycznej sprzętu AGD. Noszę się z zamiarem kupna zmywarki, ale sprawa dotyczy także pralek. Producenci sprzętu AGD deklarują że ich sprzęt jest w klasie...

Pompa na 12V (230 tez może być)
Witam serdecznie Poszukuję pompy o niewielkiej wydajności i mocy (wyd. ok 200-800 l/h). Najlepiej gdybym znalazł taką na 12V (przez rezystory chcę regulować jej wydajnością, potencjometry...
2
2

Tabliczki na plotach, budynkach Z, ZP, H . Odleglosc od rur ?
Witam! Na plotach, budynkach znajduja sie metalowe tabliczki z 3 strzalkami (prawo, lewo, dol), oznaczeniem srednicy oraz literami Z lub ZP lub H. Pewnie niektorzy kojarza co mam na mysli... Domyslem...
3
3

DRGANIA KONSTRUCJI- MECHANIKA KONSTRUKCJI
WITAM Moi DRODZYszukam informacji teori o drganiach konstrukcji _TEORIA -przykladowe zadanko BARDZO PROSZE o jakies materialy strony itp.
1
1

Generator bialego szumu
Zwracam sie do Was z prosba o pomoc: chcialbym zbudowac prosty a dobry generator "bialego szumu". Czy ktos z Was posiada schemat takiego urzadzenia i zechcialby sluzyc dodatkowymi radamipodczas...
5
5

Ile zarabia budowlaniec?
Szanowni Grupowicze! Pytanie zupe³nie nie zwi±zane z tematem grupy, ale pilnie potrzebuje informacji, a wiem ¿e na grupê zagl±daj± równie¿ inzynierowie budowlañcy. Ile zarabia in¿ynier...
1
1

Pomocy? Czy to bedzie dzialac??
Witam. Jestem tutaj po raz pierwsz, wiec na wstepie wszystkich pozdrawiam. I od razu przechodze do mojego pytania problemu. Otoz bedzie robiona mniej wiecej taka instalacja: Bedzie to pracownia...
4
4

łączniki prądu przemiennego i stałego
Czy łączniki prądu przemiennego i stałego można stosować wymiennie? Dlaczego?
5
5

Ksiazka o konstrukcji sklepien ?
Jaka ksiazke mam poczytac, aby dowiedziec sie co nieco o konstrukcji sklepien / przekryc dachowych ? Nie mam na mysli ujecia historycznego, ale konstrukcyjne, geometryczne itp. Bede wdzieczny za rade....

Szukam programu
Szukam programu do projektowania jednostek p³ywaj±cych.. czy autocad jest jedynym dostepnym programem ? prosze o pomoc
7
7

Sprężyny
czy istnieje jakiś programik do liczenia sprężynek?? Za wszelką pomoc dzięki
3
3

Sposoby sztauowania i mocowania towarów drobnicowych
Witam Chciałbym uzyskac informacje nt. zasad sztauerki oraz mocowania towarow drobnicowych na środkach transportu (głównie statkach). Czy jest jakas strona web ew. pozycja ksiazkowa (moze byc po...

Wartość opałowa
Czy zna ktoś z Was wartość opałową azotu? Muszę przebadać silnik pod względem osiągów, a nigdzie nie mogę znaleźć wartości opałowej azotu. Potrzebuję tego, aby stworzyć mieszaninę...
7
7