2,4 Ghz raz jeszcze

Zwracam się z ponowną prośbą do modelarzy, którzy już latają lub zamierzają wykorzystywać pasmo 2,4 GHz do latania. Chodzi o wymianę
doświadczeń i opinię na temat przydatności tego pasma. Ponieważ w ostatnim czasie pojawiły się modułyTX do znanych aparatur oraz dobre odbiorniki , warto zgłębić ten temat. W tym celu na forum przygotowałem specjalny dział poświęcony temu pasmu. Myślę, że warto wymienić doświadczenia w tym zakresie. Adres forum: http://www.radiohobby.home.pl/forum lub strona sp6dlo.pl- zakładka forum. Pozdrawiam i zapraszam. Sławomir