Aparatura do modelu p┼éywaj─ůcego

Witajcie, Jak w temacie mam do Was pro┼Ťb─Ö o porad─Ö w tej sprawie.Poszukuj─Ö w miare prostej i nieskomplikowanej araratury 6-7 kana┼éowej do modelu kutra
rybackiego kt├│rego budowa ruszy na dniach. Poszuka┼éem troche w sieci ale nie znalaz┼éem nic ciekawego, nie szukam nowoczesnej komputerowej aparatury przystosowanej do samolot├│w i heli. Mo┼╝e kto┼Ť z bardziej obeznanych w tej dziedzinie poleci mi jaki┼Ť starszy model, bo w obecnie dost─Öpnych w sklepach chyba nie znajd─Ö tego co mnie interesuje. Poco mam wydawa─ç kas─Ö na bajery kt├│rych nigdy nie wykorzystam. Czy mo┼╝e zainwestowa─ç w co┼Ť obecnie dost─Öpnego z tymi wszystkimi komputerami, itp. - co o tym s─ůdzicie?
Tomek
Add pictures here
Ôťľ

stawiam na Graupnera MC-14 lub wy┼╝ej (MC-12 jest tak┼╝e znakomite jako samodzielny nautyczny nadajnik)
ale od MC-14 możesz podłaczyć moduł 4108 i do dobiornika podłaczyć 4159 ;)
http://www.rokemodell.de/x-int/gb/products/gr/gr4108gb.htm
http://www.rokemodell.de/x-int/gb/products/gr/gr4159gb.htm
PMK
Add pictures here
Ôťľ
Zajzyj tutaj: http://www.allegro.pl/item256074433_aparatura_multiplex_cockpit_mm_vario_set_bcm.html
Add pictures here
Ôťľ

http://www.allegro.pl/item256074433_aparatura_multiplex_cockpit_mm_vario_set_bcm.html
35 MHz raczej kutrowi nie zaszkodzi
ale nie wiem jak depronowce w pobli┼╝u :D
klaruj─ůc: do p┼éywania szukaj 27 MHz lub 40 MHz aby pozosta─ç w zgodzie z przepisami i kolegami modelarzami
chcesz 7 kanałów ? w praktyce pozostaje Ci 40 MHz FM
PMK
Add pictures here
Ôťľ
.pl/item256074433_aparatura_multiplex_cockpit_mm_vario_set_bcm.html

...moja propozycja to na pocz─ůtek dopuki sadzawki nie zamarzn─ů http://www.allegro.pl/item255581739_lodz_slizgowa_r_c_z_dwoma_serwami_komplet_.html jest radio i gotowa ┼é├│dka i proponuj─Ö ze sprzedwc─ů um├│wi─ç sie na 40MHz, bo takie zestawy maja alternatywnie cz─Östotliwo┼Ťci 27 lub 40MHz , forsa niewielka praktycznie tzw. grosze, w tym komplet i w ka┼╝dej chwili osprz─Öt mo┼╝na przerzucu─ç do swojej nowo zbudowanej ┼é├│dki, a 35MHz jest wy┼é─ůcznie do lataj─ůcych
Pozdrawiam Zdzisław
---------------------------------------------------------------------- Wybierz najwiekszy absurd wyborczy! Kliknij >>> http://link.interia.pl/f1c12

Ôťľ
Dzi─Öki za podpowiedz co do wyboru aparatury i chyba zaczne szuka─ç Graupnera MC-14, musz─Ö tylko dowiedzie─ç si─Ö czego┼Ť wi─Öcej o tych dodatkowych modu┼éach zaproponowanych przez PaKlesyk-a
Add pictures here
Ôťľ

PaKlesyk ? nie znam...
najpro┼Ťciej zapyta─ç w rokemodell.de ;)
facet nazywa si─Ö Roland Kern i pisze po angielsku te┼╝
ja mam mc-12 (kupione w┼éa┼Ťnie tam) i jest bardzo OK
Z innej beczki:
spojrzyj jeszcze na inne radio - Multiplex Car 403 Synth
http://www.mhm-modellbau.de/part-25233.php
dostajesz 2 kanały proporcjonalne i 5 kanałów proporcjonalnych
na wodę możesz dać tańszy odbiornik (REX 7 MPD) jesli boisz się zawilgocenia oryginalnego
a p┼éywa si─Ö na nim zaskakuj─ůco dobrze :D
PMK
Add pictures here
Ôťľ