profil HQ/W-2.5/10

Witam potrzebuję profilu HQ/W-2.5/10 oraz HQ/W-3/9 w formacie DXF lub innym przyjmowalmym przez Corela. Koordynaty mogę pobrać ze strony "firmowej":
www.hq-modellflug.de/, ale oprócz wing profilera nic mi nie chce ich ruszyć, a niestety nie mam PROFILI 2 lub innego mog±cego wygenerować plik DXF. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. mój e mail snipped-for-privacy@wp.pl
pozdrawiam Maciej
Add pictures here
âś–
dj-kley pisze:

a nie prosciej sciagnac sobie profili?? http://www.profili2.com/ ??
Add pictures here
âś–

dziękuję bardzo za pomoc , otrzymałem przydatny programik do konwersji pozdrawiam Maciej
Add pictures here
âś–