[donos] Polskie Malowanie F-16

Nie wiem czy przeczytałeś wszystkie posty na tym forum. Jakiś GŁUPEK(chyba angol) porównuje nasze barwy do koreańskich. Wkurw...się. Jak Polska miała szachownicę to w Korei nie widzieli jeszcze samolotu. Jeśli masz dostęp na tą stronę to mu łopatologicznie(łopatą) wytłumacz. Niech sobie cieć poczyta trochę historii. Pozdrowienia Zbych

Reply to
Zbigniew Jachimowicz

Z glebin modelarni ...

ZJ> Witam

ZJ> Nie wiem czy przeczytałeś wszystkie posty na tym forum. Jakiś GŁUPEK(chyba ZJ> angol) porównuje nasze barwy do koreańskich. Wkurw...się. Jak Polska miała ZJ> szachownicę to w Korei nie widzieli jeszcze samolotu... ZJ> Pozdrowienia Zbych

No tak ale warto zauwazyc ze od tamtego czasu Korea roe zowija a Polsa stoi w rozwoju o iile sie cofa. I korea juz swoje maluje i uzywa a polska pokornie oczekuje... Ot takie realne spostrzezenie o Naszym "dynamicznym" kraju.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper