Formowanie wyt艂oczek na kopycie

Prosz臋 o pomoc. Planuj臋 wykonanie kad艂ubu modelu z plexi i wiem, 偶e jedn膮 z metod jest formowanie wyt艂oczek na kopycie. M贸g艂bym prosi膰 o odno艣niki do jaki艣 opis贸w
tej metody w internecie lub czasopismach? Chyba, 偶e polecacie jeszcze jak膮艣 inny spos贸b formowania plexi?
Dzi臋kuj臋 Conrado
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Conrado pisze:

eeeee troche ekscentryczny pomysl :D powiedz jakiej grubosci mniej wiecej.. bo jak cienka to tak samo jak PET .. na kopyto i opalara. A gruba... hehe mozesz zapomniec :P Pozatym pleksa nie jest za ciezka na samolot?? Mimo ze pleksa jest termoplastem nie bedzie sie tak ladnie napinac jak PET... w sumie t osam jestem ciekawy czy da rade zrobic z tego kadlub. :D
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Wpad艂em na pomys艂 patrz膮c na to http://www.mmodel.pl/index.php?option=com_content&task=view&id &Itemid
pleksi oko艂o 1,5 mm. Znalaz艂em metody z form膮 i kopytem, pr贸偶niow膮 i vacu ale jestem laik. Chaia艂bym spr贸bowa膰 i sie jeszcze czego艣 nauczy膰 :)
Dzi臋kuj臋 Conrad
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Conrado pisze:

To przelicz pi*drzwi ile to bedzie wazyc :) Pomysl dobry - o ile by stosowac pleski 0,5 ;) albo i mniejsza na poszycie klasycznej konstrukcji modelu :P Na moje oko nie wypali ale probuj, moze przetrzesz jakies tworcze szlaki.
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Noo, nie ka偶dy model to plankton.
Plexi 1.5 mm, to nic wielkiego. Np. w Gawronie boczne szybki mam z pleksi 3mm, a prz贸d chyba z 1.0. Widzia艂em jak Roh jaki艣 czas przerabia艂 ten temat. Powsta艂o kopyto na kabink臋 do Jantara jakie艣 50 cm d艂ugo艣ci, samo wyt艂aczanie w temperaturze na jakiej艣 specjalnej maszynie podci艣nieniowej. Sa firmy, kt贸rym mo偶na to zleci膰. Na Discovery, w programie "Pogromcy mit贸w" maj膮 tak膮 maszyn臋 i mniej wi臋cej co trzeci odcinek mo偶na zobaczy膰, jak toto dzia艂a.
--
Lukasz


Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

I nie kazdy model jest latajacy, np ten z podanego linku pozdr Darek_J
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Nie zauwa偶y艂em linka. Dla takiego modelu 0.5 to te偶 za ma艂o. We藕miesz w palce i zgnieciesz. 1.5 b臋dzie ok.
--
Lukasz
N 50 05' 04"
  Click to see the full signature.
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
A mo偶e ma kto艣 kontakt do Pana Marcina MATEJKO kt贸ry napisa艂 ten artyku艂? http://www.mmodel.pl/index.php?option=com_content&task=view&id &Itemid
Conrado
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
LukaszS pisze:

Nie mowie ze sie nieda. Ale lepienie calego modelu z pleksi - zobacz jaka to musi miec grubosc zeby bylo wytrzymale i sztywne. Najlepiej bedzie jak ktos to zrobi i sie okaze czy moze latac czy nie.
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Conrado pisze:

Firma SAU robi prawie wszystkie kadluby ta metoda tyle ze nie z plexi ale z vivak-u bo to material wlasnie do takiej metody sie nadajacy ( wnetrza naszych lodowek tez sa robione ta metoda i wlasnie z vivaku )
Add pictures here
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Polytechforum.com is a website by engineers for engineers. It is not affiliated with any of manufacturers or vendors discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.