Interjejs do RF G2 -

Hej

Milosz mi odpisał (po Czesku), że koszt interfejsu (rc-joystick) to 12 euro razem z przesyłką do Polski. Czyli jakieś 55zł. (8 euro interfejs + 4 euro przesyłka) Kasę można mu wysłać poleconym w kopercie na adres ze strony. W razie czego byłbym chętny.

Reply to
Marek 'mRqS' Szulen

[...]

za te pieniądze to i ja bo taniej niż u nas na Allegro.

Reply to
Marek 'mRqS' Szulen

Z glebin modelarni ...

MmS> Hej

MmS> Milosz mi odpisał (po Czesku), że koszt interfejsu (rc-joystick) to 12 MmS> euro razem z przesyłką do Polski. MmS> Czyli jakieś 55zł. (8 euro interfejs + 4 euro przesyłka) MmS> Kasę można mu wysłać poleconym w kopercie na adres ze strony. MmS> W razie czego byłbym chętny.

W razie czego wchodze w to. Tylko dajne znac u kogo sie 'zbieramy'.

Moge prosic o przypomnienie jego adresu www? Jakos nie moge sie doszukac.

MarCiu

Ps. A nie sprzedaje samego wkladu do procka? Odpadaja koszty transportu, a uklad zrobic moglbym sobie sam.

Reply to
Marciu11 - Viper

na jego stronie jest program

Reply to
Marek 'mRqS' Szulen

MmS> na jego stronie jest program

MmS> -- MmS> pozdrówka

MmS> mRqS

MmS> -=RC Latające=- MmS>

wydawalo mi sie do ze G2 aparatura musi byc podlaczony do USB tam gdzie orginal. Ale jak nie to super. Niestety samego prgramu jeszcze nie mam i nie maialem gdze tego zweryfikowac. Ale jak da sie aparature podlaczyc do portu joystika i symulator bedze to widzial to jezdem w domu.

MarCiu

Ps. Czy ktos bylby w stanie i mial tyle weny i ochoty zeby przetlumaczyc opis ze stony na nasz jezyk. W zamian obiecuje dedykowana przejscowke.

Reply to
Marciu11 - Viper

czyli: Interfejs sprzedawany jest jako zestaw. Nie złożony. Cena zestawu z przesyłką do Polski to 12 euro

Reply to
Marek 'mRqS' Szulen

Z glebin modelarni ...

R> Jak mi się to już uda to kupię kilka sztuk i odstąpię grupowiczom po R> kosztach.

Witam.

Odgrazales sie na forum :) Ze kupisz wiecej sztuk interfrejsu. masz moze jakis na zbyciu? Z checia bym zakupil.]

Pozdrawiam MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper
Reply to