kabel ucze?-trener Hitec

Hej,
zrobiłem kabel uczeń-trener do aparatury Hitec, ale okazało się, że nie funkcjonuje w pełni poprawnie. Czy ktoś z szanownych grupowiczów mógłby udostępnić schemat takowego kabelka ?
pozdrawiam
Irek
Reply to
Gremlin
Cze¶æ
Jestem nowy i mam na imiê Norbert. Chêtnie nawi±¿ê kontakt z ludzmi, których interesuje tematyka kolei w skali H0, a tak¿e temat wspania³ego (moim zdanie m) dworca w Wolsztynie
Pozdrawiam
Norbert
Reply to
invalid unparseable
funkcjonuje w pełni
takowego kabelka ?
Jako podpowiedź, podsyłam linki o dwóch stron:
Żeby nie być off-topic to dla Hiteca należy połączyć obie szóstki (masa), 2 (wyjście) u ucznia z 3 (wejście) u nauczyciela, oraz zewrzeć 4 z 5 (wyłącznie w.cz.) u ucznia.
Gdyby ktoś był zainteresowany, to własnie kupiłem dwa worki wtyczek DIN w dwóch kolorach (szary i czarny), więc gdyby ktoś potrzebował kabelek - niekoniecznie tylko Hitec :-]
Piotrek.
Pitlab
Nie ściemniaj przecież chodziły jak dzwon sprawny inaczej ;-) PS. mam Twój śrubokręt ...
Reply to
Janusz S.