Kody do Real Flight pomocy!!!!!!!!!!!

Interesują mnie kody do Real Fligt-a tzn. zastępcze kody , które dały by mi możliwość uruchomnienia zainstalowania programu. Jeżeli Ktoś z Was takie posiada proszę o kontakt na adres e-mail snipped-for-privacy@tenbit.pl

Reply to
bodzyio3d

Np. tu:

tu:
w zasadzie w co drugim sklepie modelarskim (internetowym).....

Pozdrawiam, Andrzej Kowalski

PS Nie, to wcale nie mialo byc smieszne.

Reply to
Andrzej Kowalski

Ech, moze sprawe postawmy tak: kolejnemu trolowi sie udalo...

P.S.: Temat nielagalnosci wogole nie powinien byc poruszany tu na grupie, a czymbardziej w taki sposob - juz mam flamea.

Reply to
Doman