Marzenia z dzieciństwa



Która to była modelarnia? I który to był rok?
KAcper
Add pictures here
Ôťľ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

To musia┼é by─ç jaki┼Ť wczesny Gierek. W Centralnej Sk┼éadnicy Harcerskiej by┼é wtedy punkt konsultacyjny. Dy┼╝urowali tam doradcy od aparatur, modeli itp - mozna by┼éo przyj┼Ť─ç i poprosi─ç o pomoc. Ja przyszed┼éem ze swoim silniczkiem i facet zaprosi┼é mnie do swojej modelarni - to chyba by┼éo gdzie┼Ť Za ┼╗elazn─ů Bram─ů, ale dok┼éadnie nie pami─Ötam. A czemu pytasz ?
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet /

Add pictures here
Ôťľ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

ul. Grzybowska 32. "Modelarnia SM Za ─╣┼║elazna Bram├ä┬ů". Ucz├ä┬Öszcza─╣┬éem w latach 1980-1984. Instruktor od uwi├ä┬Özi─é┼éwek potrafi─╣┬é odpali├ä┬ç niemal ka─╣┼║dy silnik.
KAcper
Add pictures here
Ôťľ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Ja te┼╝ kupowa┼éem tam zestawy do sklejania modeli szybowc├│w np. "Jask├│┼éka". Po kilku r├│┼╝nych kupi┼éem i z┼éo┼╝y┼éem model silniczkowy na uwi─Özi. Ale nie by┼éo mnie sta─ç na silniczek. Za jaki┼Ť czas pozna┼éem koleg─Ö kt├│ry odkupi┼é ode mnie ten model i zamontowa┼é sw├│j silniczek. Do┼Ťwiadczenie w modelarstwie lotniczym mia┼é mniejsze ode mnie i poprosi┼é mnie do wsp├│lnych pr├│b wystartowania. Ja sta┼ém w ┼Ťrodku i trzyma┼éem te linki, a on usi┼éowa┼é uruchomi─ç silniczek. Ma┼éo mu palec nie odpad┼é od uderzania i kr─Öcenia ┼Ťmigie┼éka a silniczek nawet nie spr├│bowa┼é wystartowa─ç. Potem pr├│bowali┼Ťmy razem. Kombinowali┼Ťmy r├│┼╝nie, ale zupe┼énie bez powodzenia. Pami─Ötam ┼╝e chyba nap─Ödzany by┼é na eter i po jego naw─ůchaniu si─Ö zacz─ů┼éem widzie─ç r├│┼╝owe s┼éonie. Nic nie wysz┼éo z latania i kolega poszed┼é na konsultacje do modelarni. Tam te┼╝ nawet instruktor nie by┼é w stanie uruchomi─ç silniczka.
Add pictures here
Ôťľ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

to mój instruktor co prawda na co dzień nosił mundur, ale silniczki odpalał z palca ;)
PMK
Add pictures here
Ôťľ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload
Marek F. wrote:

Nie, to było H0 :)

Mia┼éem taki silniczek -- Made in China 2.5ccm -- na pocz─ůtku te┼╝ nic nie wysz┼éo. Ale za kt├│rym┼Ť razem po podkr─Öceniu tej ┼Ťruby z g├│ry (chyba do prawie granicy zablokowania silniczka) i u┼╝yciu niezwietrza┼éego paliwa (ze sklepiku Hobby na Siennej siedemdziesi─ůt czy osiemdziesi─ůt-co┼Ťtam) ma┼ée czortostwo odpali┼éo :). P├│┼é osiedla spowi┼éo si─Ö w b┼é─Ökitnym dymie, ┼Ťmig┼éo by┼éo ca┼ée odrapane od pokr─Öcania narz─Ödziem w postaci jakiego┼Ť drewienka (palce szybko mia┼éy do┼Ť─ç), ale zapali┼é.
pzdr \SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
Add pictures here
Ôťľ
<% if( /^image/.test(type) ){ %>
<% } %>
<%-name%>
Add image file
Upload

Polytechforum.com is a website by engineers for engineers. It is not affiliated with any of manufacturers or vendors discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.