[RC] Pytanko o nazwę modelu 'celu wojskowego', który latał na Zlocie w Pile...

Witam.

Właśnie kończę prace nad DVD ze Zlotu, i brakuje mi informacji o nazwie modelu pilotowanego przez Andrzeja Kobyleckiego (model w układzie 'kaczki') Słyszałem w sumie dwie nazwy - "Kaczor" i "Toy-Toy", ale nie wiem która była ok..

Pozdrawiam. Przemek Lewandowski (Sonix)

Reply to
Sonix

Z glebin modelarni ...

S> Witam.

S> Właśnie kończę prace nad DVD ze Zlotu, i brakuje mi informacji S> o nazwie modelu pilotowanego przez Andrzeja Kobyleckiego (model w układzie S> 'kaczki') S> Słyszałem w sumie dwie nazwy - "Kaczor" i "Toy-Toy", ale nie wiem która była S> ok..

S> Pozdrawiam. S> Przemek Lewandowski (Sonix)

MM czy to DVD bedzie moze gdzes dostepne :) Z przyjemnosciom bym pokukal da jakies filmiki.

MarCiu

Reply to
Marciu11 - Viper

Hey