[RC] Scorpion poleciał

Będąc w tzw. "cugu" modelarskim oblatałem jeszcze dzisiaj Scorpiona :) Poleciał bardzo ładnie "Slow Flyerowo". W tygodniu postaram się o dłuższy i mocniejszy pakiet do niego i zrobimy wersję "hardcore"... Fotki i opis tam gdzie zawsze:

-> Modele -> Scorpion

Reply to
Piotr Konopka

Tak jeszcze dodam jedno spostrzeżenie natury ogólnej - Scorpion jest sterowany tylko lotkami (w układzie delta zmiksowane z wysokością). Do tej pory latałem modelami z pełnym zestawem sterów i muszę powiedzieć, że głupio mi sie lata bez steru kierunku. Przyzwyczaiłem się, że przechyły płatowca uzyskuję/koryguję lotkami, a (zwłaszcza) niewielkie korekty kierunku lotu robię sterem kierunku. I teraz jak lecę to ręka sama porusza drążkiem od kierunku - a tu nic... I dopiero muszę włączyć mózg i "przełączyć" te ruchy na drugi drążek :) Chyba sobie domiksuję trochę lotek na ten nieużywany drążek od kierunku...

Reply to
Piotr Konopka