[RC] Skrzydełko depronowe i pierwsze obloty

Witam po urlopie.
Jak już pisałem wcześniej, pierwsze obloty depronowego skrzydełka
mam za sobą. Niestety zachciało mi się je nieco upiększyć (no i zabezpieczyć
spód taśmą) no i skrzydełko zrobiło się nieco ociężałe. Ale nic to, do
400-ki
będzie jak znalazł. Teraz już w 99% zrobione jest nowe, lżejsze skrzydełko
zrobione z 3mm IZO-FLOOR-u. Skrzydełko jak poprzednie pełne, zrobione
na profilu E205. Teraz tylko przypomnieć sobie pisanie w html-u, założyć
gdzieś konto dla www, no i będą zdjęcia.
Gdzie polecacie założyć stronkę www?
Być może w niedługim czasie będę stawiał własny serwerek na dsl-u,
to nie będzie problemu ...
Reply to
--==PEGAZ==--