serwo do szybowca

Czy mini-serwa o sile 1kg starcza do statecznikow (V) w szybowcu 2m? Do lotek to wiem, ze za slabe.

Reply to
sector

Czyli cos wielkosci HS-81?

1.6kg powinno starczyc?
Reply to
sector

..........Powinno, chco HS-81 to IMO bardzo delikatne serwo. Zuzycie sebatek mam spore, nie powiem.

A po co sie upierasz na male, delikatne, drogie serwa do duzego szybowca. Romek Bialoskorki napisal kiedys mniej wiecej tak - lepiej wlozyc dwa ciezkie, tanie, mocne serwa standard zamiast pakowac w dziob modelu olow.

Reply to
kojot

Bo standardowe serwa sie tam nie wcisna. Konstrukcja tego typu szybowcow z zalozenia jest na serwa wielkosci HS-81. Pomyslalem tylko, ze moze wstawic jeszcze mniejsze i zmieszcza sie obok siebie, a nei jedno za drugim. (ale chyab i tak maja ta sama szerokosc ;o) Co do mikro-serw to w platach i tak trzeba takie zainstalowac, bo standardowe by wystawalo z 1cm ponad powierzchnie skrzydla ;o)))

Reply to
sector

Dnia 2004-06-25 08:32, Użytkownik sector napisał:

Ja takie eksploatuję od roku ale wersja MG, jako centralne serwo lotek modelu 1.2m, i nie mam żadnych problemów (a była raz mocna kraksa).

Reply to
Jakub Witkowski