Śmigło do os max'a

Witam! Dostałem od znajomego silnik na chodzie. Jest to os max 15. Jakiej wielkości dać śmigło aby zredukować ciąg na tyle aby przy lataniu nie odłamało skrzydeł w wicherku 10.

Reply to
Piotr Waśkiewicz

Hej

tutaj są instrukcje od silników OS (a w nich sugestie dotyczące śmigieł):

tym... nie musisz przecież latać na maksymalnym gazie :)

Reply to
mRqS

Piotr Waśkiewicz napisał(a):

ja w swoim modelu z silnikiem 15la mam 8x4 - 13k obr/min w drugim modelu z silnikiem 10fp mam 7x4 - 14k obr/min obroty przy otwartej przepustnicy, model stojacy w miejscu

pozdrawiam jerzy dabrowski

Reply to
Jury