Styropian CNC

Cześć
Pytanie do wszystkich.
Czy ktoś z grópowiczów wykonywał lub na jakiś rozeznanie w oprogramowaniu do
wycinarek styropianu CNC.
Usiłuję uruchomić program CNC_2.19beta napisany przez Gilles Muller . Niestety
trudno się dogadać z francuzem i on też nie wie co jest zwalone.
Pozdrawiam
Marek
Reply to
Marek
witam Używam program CNC219 i chodzi już u mnie 6 mscy bez problemów
Wojtek

> Cześć > Pytanie do wszystkich. > Czy ktoś z grópowiczów wykonywał lub na jakiś rozeznanie w oprogramowaniu do > wycinarek styropianu CNC. > Usiłuję uruchomić program  CNC_2.19beta napisany przez Gilles Muller . Niestety > trudno się dogadać z francuzem i on też nie wie co jest zwalone. > > Pozdrawiam > Marek > > > > -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
Wojtek- mawwo
Cześć Niestety ja mam straszny z nim problem. Nie steruje mi prasą silników i Francuz nie wie co jest zwalone. Możesz napisać jakie elementy programu załadowałeś i jakie dodatkowe pliki?
Marek
Reply to
Marek
witam U mnie to chodzi na 166Mmx i Milenium bez ładowania żadnych dodatkowych plików. Jaką elektronike używasz ? może z nią jest coś nie tak Program uruchamie się ? Opisz co się dzieje
Wojtek
Cześć > Niestety ja mam straszny z nim problem. Nie steruje mi prasą silników i Francuz > nie wie co jest zwalone. > Możesz napisać jakie elementy programu załadowałeś i jakie dodatkowe pliki? > > Marek > > > -- > Wysłano z serwisu OnetNiusy:
Wojtek- mawwo
Cześć
Elektronikę buduje własną. Ma być uniwersalna, tj. wspólna dla programu frezarki 3D i wycinaki styropianowej. Posiadam 1.0GHz MMx Pentium 3 Intel i Windows 98. Zgodnie z aplikacją BB200x przy wspólnym sygnale aktywowania silnika, sygnały kroków muszą być oddzielne. I tu jest problem na porcie pojawia się wspólny sygnał kroków dla wszystkich silników.
Marek
Reply to
Marek