Zerwany gwint od świecy w OsMax 46 La

Mam zerwany gwint od świecy w głowicy silnika /OsMax 46 LA/ Co z tym
zrobić. Silnik pracował niecaly jeden sezon. Powtarzam ten post.
Ponieważ poprzedni zniknał z forum. Co gorsze, to razem z odpowiedzią
któregoś z Kolegów na ten temat.
Pozdrawiam
Theo
Reply to
Theo
ja naprawiam sobie takie głowice . jest to do zrobienia - i trzyma nawet nawet mam 2 takie silniki - po 4 sezony i trzyma jak diabli tulejki wkrecam na loctile i punktujesz od srodka. z brązu lub stali ...
----- Original Message ----- From: "Theo" snipped-for-privacy@interia.pl To: snipped-for-privacy@newsgate.pl Sent: Thursday, May 12, 2005 9:27 PM Subject: Zerwany gwint od świecy w OsMax 46 La - co z tym zrobić?
Reply to
Marcin Juraszek
Theo napisał(a): .........
To moze zacznij od nauki obslugi czytnika news i konfiguracji tego programu? Wylacz opcje niewyswietlania przeczytanych wiadomosci :-)))
Reply to
Krzysiek " kojot" Choroszko