Zlot Oleśnica 2003 odwołany

Witam!!

Z przykrością muszę Was poinformować, że zlot odbywający się co roku w Oleśnicy tym razem się nie odbędzie. Niedawno z wielką euforią informowałem Was że zgodę z wielką trudnością udało się uzyskać. I ta zgoda do dzisiaj jest. Problem w tym że organizacja imprezy w tym roku byłaby bardzo kosztowna i przerasta nasze możliwości. Ośrodek jest zaniedbany, brak podstawowych instalacji (np. sanitarnych), kłopoty z prądem, brak wody. Wszytsko wygląda zupełnie inaczej niż kiedyś. Gdyby istaniała już uformowana jesdnostka, uzyskalibyśmy jak zwykle pomoc. Staraliśmy się uzyskać wsparcie i przezwyciężyć trudności ale nie udało się...

Jednocześnie obiecuje Wam że zlot odbędzie się w przyszłym roku, wtedy gdy jedostka już będzie.

Przepraszam tych, którzy na zlot już się zgłosili. Ze swojej strony zrobiłem z Jurkiem wszystko aby impreza się odbyła...

Pozdrawiam, FockeWulf

Reply to
fokewulf

No i ładny pasztet!!!

..aż trudno mi się pogodzić z myślą, że w tym roku zabraknie klimatu TAAAAKIEJ IMPREZY - wydawało się, że Oleśnica wrosła na stałe, w nasz i tak niezbyt bogaty, terminarz zlotów.. a tak się cieszyłem na myśl o wyjeździe do Was. Szara rzeczywistość bije jednak poniżej pasa.

Nie pozostaje mi nic innego, jak zagryźć kołek i wziąć się do roboty, z myślą o zwiększonej liczbie uczestników w Pile. Powiem tyle - PRZYJEŻDŻAJCIE! Info i zapisy na stronie:

... i trzymajmy kciuki za przyszłoroczną Oleśnicę

- oby doszła do skutku i starania Jurka i Sławka nie poszły na marne.

pozdrawiam

Jurek v P

Reply to
Jurek v P

Arrrghrh...... Juz bylem pewny, e uda mi sie przyjechac, chocby tylko do Olesnicy... A t taki pasztet... akurat ostatni weekend, to weekend, w ktorym jestem "niezastapiony" w pracy....

Pzdr smutno, Pavvel

Reply to
nomail

Cześć, bardzo to smutne, już się szykowałem na trzy dni dobrej zabawy na lotnisku a tu masz... :-(( Pozostaje mieć nadzieję że w przyszłym roku uda się wam zorganizować zlot. Trzymam kciuki i specjalne pozdrowienia dla Jurka

Reply to
Teos

Moze jednak daloby sie cos wymyślić??? : Zamiast sanitariatów - Toy-Toy (przenośne) Wode albo z beczkowozu albo kilka butli np. z daru natury albo podobnej firmy... przeciez jesli przyjedziemy w piatek/ sobote a w niedziele bedziemy wyjezdzac, to mozna sie w malej ilosci wody jakos wymyc... nie trzeba odrazu sie kompac... jak warunki polowe, to polowe... (a moze jest gdzies w poblizu basen??), prąd... może prądnica albo.. ladowanie z akumulatorów samochodowych ??? przeciez będzie sporo osób zmotoryzowanych... jeśli domki się nie nadają do użytku to pozostaja namioty... jeśli potrzeba pomocy przy przygotowaniu to ja z chęcią pomogę (podejrzewam, że nie tylko ja).. pomyślcie nad tym...

... Byłem razem z żoną na poprzednim zlocie w Oleśnicy i naprawdę bardzo nam się podobało.. dlatego bardzo byśmy chcieli, żeby się odbył także i w tym roku...

Dajcie znać, czy coś jeszcze da się wymyślić, czy naprawdę nie ma szans......

Pozdrawiam Roman "Pug" Czarko

Reply to
Pug