Halas

Anna & Andrew napisał(a):

To tylko facet może wymyśleć aby zamiast wypoziomować pralkę mierzyć poziom hałasu. Wwa PS jak poziomowanie nie pomoże złoż reklamację ale na piśmie.

Reply to
Wwa

Dnia 2005-01-25 23:11, Użytkownik Wwa napisał:

Oj nie tylko - kiedyś tłumaczyłem znajomej bardzo długo że niewypoziomowana pralka może się tłuc. Poza wypoziomowaniem (ale porządnym, w dwóch kierunkach (przód - tył i lewo - prawo)) warto sprawdzić czy pralka podczas wirowania nie uderza o coś (nie wiem jak jest ustawiona!) - to może powodować dodatkowy hałas.

Reply to
Michal Grodecki

Łagoda napisał(a):

Akurat do AGD jest ich newiele. Tyle że....

...warunki laboratoryjne, w jakich normy winszują sobie pomiar, mają się nijak do rzeczywistych.

Reply to
PeJot

Łagoda napisał(a):

Akurat do AGD jest ich newiele. Tyle że....

...warunki laboratoryjne, w jakich normy winszują sobie pomiar, mają się nijak do rzeczywistych.

Reply to
PeJot

Łagoda napisał(a):

Nie mówię że się nie da. Lepiej lub gorzej ale pewnie da się COŚ zmierzyć, wyrazone w dB(A). Pal licho tło ( hałas otoczenia ), odbicia od ścian i inne takie. Niestety, mając taki pomiar wykonany samodzielnie nic nie można zwojować z producentem. Do tego trzeba by mieć pomiar na papierze z jakąś konkretną pieczątką :/

BTW: ostatnio mam przerwy w dostępie do @; pisałeś do mnie w sprawie CO ?

Reply to
PeJot